voorwaarden

Welkom als geregistreerde gebruiker bij de Bewonersvereniging Schilders- en Waddenbuurt en Koog Bloemwijk!

Je hebt, t.o.v. niet-geregistreerde bezoekers, na inloggen op deze site de volgende extra mogelijkheden:

• deelnemen aan de forums
  • plaatsen van beeldmateriaal in de galerij
  • op de hoogte gehouden worden van actuele zaken in de buurt d.m.v. informatie in de vorm van nieuwsbrieven e.d.

In de toekomst komen daar mogelijkt nog extra mogelijkheden bij.

Het is mogelijk (en zelfs gewenst) om je eigen gegevens in je gebruikersprofiel aan te vullen, dan wel bij te werken.  met uitzondering van de schermnaam en de biografie, zullen deze niet zichtbaar zijn voor andere gebruikers.
Het is niet mogelijk om je registratie als geregistreerd gebruiker van de website zelf ongedaan te maken. Je kan echter wel verzoeken om je account op non-actief te zetten door contact op te nemen met het secretariaat

Je opgegeven gegevens zullen door ons alleen worden gebruikt voor het bevestigen van je account en wachtwoord, voor het verzenden van een nieuw wachtwoord als je je wachtwoord vergeten bent en voor het toezenden van informatie waar je je op hebt geabonneerd. Aan leden van de bewonersvereniging kan echter mogelijk ongevraagd nog andere informatie worden toegezonden, indien het bestuur van de vereniging dat belangrijk acht.
De opgegeven gegevens van leden van de bewonersvereniging zullen voorts worden gebruikt voor de ledenadministratie van de vereniging.

Mocht je, om wat voor reden dan ook, geen gebruik meer willen maken van deze site, dan blijven je registratiegegevens en je bijdragen aan de site, in b.v. het forum en het album, bestaan. Het is voor ons ondoenlijk om al je bijdragen achteraf te verwijderen en het bevordert de leesbaarheid van het forum niet.

Het is uiteraard niet toegestaan om ongepaste inhoud te plaatsen op deze site, noch op het forum, noch in het album, noch elders op de site. Het is aan ons om te bepalen wat daar onder wordt verstaan.

De beheerders en moderators van de site zullen proberen ongewenst materiaal zo snel mogelijk te verwijderen van de site. Het is echter onmogelijk om ieder bericht te controleren. Door in te stemmen met de voorwaarden erken je dat alle berichten op dit forum de meningen en gezichtspunten van de gebruikers zijn en niet van de beheerders, moderators of de webmaster (behalve bij de berichten die door deze mensen zelf geplaatst zijn). Het beheer kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de inhoud van berichten of reacties van gebruikers.

Je geeft verder aan dat je geen kwetsende, obsene, vulgaire-, lasterlijke-, haatdragende-, bedreigende- of sexueel-georienteerde berichten plaatst. Verder dien je je te houden aan de van toepassing zijnde wetten en regels.

Het beheer van de site heeft het recht alle bijdragen te verwijderen, te bewerken, of te verplaatsen en hebben het recht onderwerpen en forums te sluiten op het moment dat zij dit passend vinden.

Door deze voorwaarden te accepteren stem je er in toe dat alle eerder genoemde- en overige door jou zelf verstrekte gegevens bijgehouden worden. Deze informatie zal niet bekend worden gemaakt aan derden zonder jouw toestemming. Het beheer van de site is echter niet aansprakelijk voor het eventueel bekend worden van deze informatie als gevolg van pogingen van derden tot hacken van de site.