20090822-SWKB-Rapport funderingsonderzoek Schildersbuurt verspreid

Wel, de uitslagen van het funderings onderzoek in de Schildersbuurt zijn binnen. Precies op de laatste dag van de (al uitgestelde) termijn.

De nodige vragen en opmerkingen naar aanleiding van het rapport gonzen al door de buurt.

De bewonersvereniging is dan ook erg benieuwd naar de individuele uitslagen en uw vragen en commentaar. Het zou nuttig zijn om over die informatie voor 28 augustus, de sluitingstermijn voor het indienen van vragen op de informatiebijeenkomst op 5 september (zie de evenementen en hieronder) te beschikken. Bij deze roepen wij u dan ook op om te reageren in ons forum en om de enquete (links onderaan op de voorpagina) in te vullen.

Die informatiebijeenkomst in het Zaantheater is bedoeld voor alle bewoners van de Schildersbuurt en betreft de uitslagen van de funderingsonderzoeken en de procedure en financiering t.b.v. funderingsherstel. Let op, Deze bijeenkomst is besloten. Toegang is alleen mogelijk met de begeleidende brief over de uitkomsten van het funderingsonderzoek! Bovendien zijn er meerdere sessies, de aanvangstijd verschilt per uitnodiging. Kijkt u deze goed na!

Los van onze oproep om uw mening, vragen en opmerkingen bij ons achter te laten, dienen uw vragen voor op de informatieavond vooraf te worden ingediend bij de gemeente, en wel voor vrijdag 28 augustus 2009. Dit kan per mail of per telefoon via 075-655 22 27.
Zie ook op http://www.zaanstad.nl/funderingsherstel onder meestgestelde vragen.

Daarnaast kunt u voor zeer veel informatie, ondersteuning, en belangenbehartiging terecht bij de Stichting Platform Fundering Nederland,.

Peter Goldstein