Wij hebben uw juiste email adres nodig!

Beste leden van de bewonersvereniging en overige buurtbewoners,

Om u te kunnen voorzien van alle belangrijke informatie (uitnodigingen, nieuwsbrieven e.d.) is het belangrijk dat wij als bewonersvereniging over uw (juiste) email adres beschikken. Bent u recentelijk overgestapt naar een nieuwe provider (bijvoorbeeld van ADSL naar kabel), of heeft u al een tijdje geen mail van ons ontvangen, dan is dat mogelijk niet het geval!

U kunt zelf checken of uw bij ons geregistreerde email adres klopt en wel als volgt:

1. Ga naar de website van de Bewonersvereniging SWKB en log daar in middels de link inloggen.
  2. Vervolgens verschijnt daar “uw gebruikersnaam, die linkt naar uw gebruikersprofiel“. Daar kunt u uw eigen profiel gegevens, dus ook uw email adres, checken en zo nodig bijwerken.

Door in te loggen biedt de website u extra mogelijkheden, waaronder deelnemen aan discussies, reageren op artikelen, plaatsen van foto’s e.d.  De gebruikersnamen en wachtwoorden om in te loggen / aan te melden zijn tijdens de registratie op de website naar
alle leden en gebruikers verstuurd. Mogelijk heeft u uw inlog gegevens echter niet meer bij de hand. Daarom deze tips:

1. Alle leden van de bewonersvereniging zijn reeds geregistreerd en aangemaakt  met als gebruikersnaam de achternaam, zonder lidwoord(en). Als er meerdere leden met dezelfde achternaam zijn dan is er een cijfer achter geplaatst. Zo heeft bijvoorbeeld een tweede mevrouw de boer de gebruikersnaam “boer2” gekregen. U kunt dus proberen in te loggen met uw achternaam, mits u een idee heeft van uw wachtwoord.
  2. Via de optie “Wachtwoord vergeten?” bestaat de mogelijkheid om een link waarmee u uw wachtwoord kunt wijzigen toe te laten zenden naar het van u geregistreerde email adres. Er volgen dan duidelijke instructies hoe verder te handelen.

Mocht het op de website geregistreerde email adres niet (meer) kloppen EN niet (meer) door u bereikbaar zijn (sommigen onder u kunnen desondanks nog steeds mail ophalen op uw oude email adres) EN beschikt u niet over uw inlog gegevens, dan kan van bovenstaande mogelijkheid helaas geen gebruik gemaakt worden.

1. Wij vragen u dan dringend om uw nieuwe mailadres door te geven middels het contactformulier op de website.
  2. Vult u dan behalve uw email adres ook uw naam en huisadres in, zodat wij kunnen zien om welk (eerder geregistreerd) lid het gaat .
  3. Wij zorgen daarna voor het aanpassen van uw mailadres in de  registratie gegevens, abonneren u alsnog op onze nieuwsbrief en sturen u uw login gegevens toe.

.Als u nog niet geregistreerd bent op de website, omdat u geen lid bent van de Bewonersvereniging,  dan kunt u zich op de website aanmelden als lid  met het “Word ook lid!” formulier.

Als u geen lid bent van de Bewonersvereniging EN DAT NIET WILT WORDEN, maar WEL informatie van ons wil ontvangen dan kunt u zich apart abonneren op de nieuwsbrief:

1. Vul op de website het “meld u aan voor de nieuwsbrief” formulier en meld u aan.
  2. U krijgt een email op het opgegeven email adres, waarin gevraagd wordt om uw abonnement te bevestigen.

Als abonnee, maar niet lid kunt u echter niet inloggen op de website en dus geen gebruik maken van de extra mogelijkheden die dat biedt…

Wij danken u hartelijk voor uw medewerking!