Aanleg parkeerplaatsen Mauvestraat

N. Mooij, Wijkmanager, 14075

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs bent u door JH Bakker Bouwprojecten BV ge nformeerd over de start van de werkzaamheden aan het voormalige sportfondsenbad. Tijdens de werkzaamheden van Bakker zullen de parkeerplaatsen aan de lange zijde van het zwembad tijdelijk vervallen. De gemeente heeft samen met de leden van de commissie Sportfondsenbad gekeken naar de mogelijkheid om het tijdelijk tekort enigszins te compenseren. Dit kan op de brede stoep thv Mauvestraat 98 t/m 108.

Wat betekent dit voor u?

Op de stoep thv Mauvestraat 98 t/m 108 zullen 7 parkeerplaatsen worden aangelegd om het tijdelijk tekort te compenseren (zie tekening achterop). De parkeerplaatsen worden verhoogd aangelegd met een schuine band, zoals dat ook op andere plaatsen in Zaanstad gebeurd.

Tijdens de werkzaamheden van Bakker zijn er minder parkeerplaatsen beschikbaar op de Mauvestraat. Bewoners van de van Goghweg worden daarom verzocht hun auto op de V. van Goghweg of elders in de wijk te parkeren en niet in de Mauvestraat.

Start van de werkzaamheden

De aanleg van de parkeerplaatsen start op maandag 18 februari en zal ongeveer 3 dagen duren. Enige hinder tijdens de werkzaamheden is helaas niet te voorkomen. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Vragen?

Als u naar aanleiding van deze informatie nog vragen hebt, kunt u contact opnemen met ondergetekende via de gemeentelijke informatielijn: 14 075.

Met vriendelijke groet mede namens de leden van de commissie Sportfondsenbad,

Natascha Mooij,

Wijkmanager Oud Koog aan de Zaan, Oud Zaandijk en de Schilders- en Waddenbuurt